Alert Finansowy

Bałagan z lokatami zakładanymi w Open Finance

24 lutego 2010 13:16

Open Finance od początku stycznia miał małe problemy z wysyłaniem potwierdzeń założenia lokat w Noble Banku. Przy tak korzystnej ofercie należało się spodziewać rzeszy chętnych, ale najwyraźniej liczba zainteresowanych przerosła wszelkie oczekiwania. Jeden z naszych czytelników sugeruje, że Open Finance nie mógł sobie poradzić z obsługą wszystkich klientów, przez co do tej pory nie dostał od nich potwierdzenia.

Zobacz opinie o Noble Bank w Twoim mieście!


Klient poszkodowany

Otrzymaliśmy maila od jednego z klientów Noble Banku, który czuje się wyjątkowo poszkodowany zaistniałymi opóźnieniami:
Chciałbym zgłosić problem z lokatami zakładanymi przez Open w Noble Banku – notorycznie nie można otrzymać żadnych potwierdzeń założenia lokat. Pracownicy głupio tłumaczą się 14-dniowym terminem wysyłania potwierdzeń, ale zapewniają że potwierdzenia mailowe przychodzą od razu. Prawda jest taka że nie przychodzą ani jedne ani drugie. Założyłem lokaty 05.02.2010, a mamy 23.02.2010 – nawet terminem 14 dniowym nie da się tego wytłumaczyć. Proszę Was o pomoc i interwencję w tej sprawie – jestem waszym wiernym czytelnikiem i wiem, że jesteście skuteczni” – pisze rozżalony alertowicz. 

Klient zirytowany

Zniecierpliwiony próbował kontaktować się z Open Finance, ale bezskutecznie. Publikujemy rozpaczliwego maila, w którym upomina się o potwierdzenie:
„Gdzie są moje potwierdzenia założonych 05.02.2010 w kwocie xxx PLN !!! To jest bank czy przedszkole, żebym musiał Was pilnować i się ciągle o to prosić ??! Nie radzicie sobie z ilością lokat – to obniżcie oprocentowanie – pieniądze szybko przestaną do Was wpływać i problem się sam rozwiążę. Ja póki co mam złożone u was dyspozycje ale nie mam zamiaru przelewać do Was pieniędzy, dopóki nie dostanę potwierdzenia lokat. Proszę Was w końcu o jakieś konstruktywne działanie, bo mam dość wiecznego proszenia się o coś co mi się należy!!!

Tłumaczenie Open Finance
Zbadaliśmy ten temat i okazało się, że problem faktycznie nie jest jednostkowy, bo dotyczy większej grupy osób. W związku z tym postanowiliśmy skontaktować się z Open Finance w celu wyjaśnienia przyczyn tego bałaganu.
Rzeczywiście na początku lutego były opóźnienia w wysyłaniu potwierdzeń do klientów. Opóźnienia te były związane z modernizacją systemu potwierdzeń – w starej wersji klient otrzymywał potwierdzenie mailowe. Obecnie w mailu załączamy jednocześnie plik PDF – dokument potwierdzający założenie lokaty. Klient ma możliwość wyboru czy chce, aby potwierdzenie otwarcia lokaty zostało przesłane pocztą, czy wystarczy mu dokument wygenerowany elektronicznie. Zmiana ta podyktowana była oczekiwaniami klientów co do takiego rozwiązania. Na tę chwilę nie mamy opóźnień związanych z przesyłaniem potwierdzeń – stwierdza Joanna Fatek, Dyrektor PR Open Finance.

Inne przyczyny opóźnień
Jak się okazuje, istnieją również inne powody, w wyniku których mogło dojść do takich komplikacji. Klienci ze skrzynkami na gmailu są szczególnie narażeni, albowiem maile od Open Finance mogą być traktowane jako spam. Inną przyczyną może być zwykłe przepełnienie skrzynki pocztowej albo po prostu literówka w kontaktowym adresie mailingowej. Warto więc sprawdzić, czy ze skrzynką pocztową i podanym adresem mailowym jest wszystko porządku.

Czy spotkał Cię kiedykolwiek podobny problem?

Podziel się swoją opinią na temat Noble Bank!

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły