Alert Finansowy

CYKL: Alertowicze oceniają instytucje finansowe! Bank Millennium

11 października 2010 10:36

Bank Millennium S.A. obecnie zatrudnia 6200 pracowników i dysponuje ponad 500 oddziałami w całej Polsce. Księga Skarg i Pochwał zawiera wiele opinii naszych użytkowników. Jeśli jesteś klientem banku bądź korzystałeś z jego usług wcześniej oceń wybrany oddział.

NAJLEPSZE ODDZIAŁY

Wg naszych Użytkowników oddziałem, który w największym stopniu spełnił oczekiwania swoich klientów była placówka zlokalizowana w Warszawie przy ul. Malczewskiego 56, otrzymując tym samym najwyższą notę 8.0. Profesjonalna oraz szybka obsługa były cechami, które najbardziej przypadły do gustu osobom korzystającym z usług wymienionego oddziału. Drugie miejsce, z oceną 6,9, wg Użytkowników należy do oddziału w mieście Świecie, przy ul. Mickiewicza 20. Użytkownik remi napisał: Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Załatwiałem tam kredyt hipoteczny i moja sprawa została sprawnie załatwiona. Polecam wszystkim !!! Kolejna wysoka nota (5.2) to zasługa m. in. Użytkownika Piotrka129, który wskazując na kompleksowy profil działalności banku, napisał: Jestem klientem od 2005r. -mam konto, kredyt hipoteczny i kartę kredytową. Bardzo jest ok, ale serwis interentowy maja do banki. Placówka w takiej małej mieścinie jest ok. Placówkę pozytywnie ocenił również Adamos: Bank jak na taka małą mieścinę prezentuje się OK. Obsługa fachowa, zakładając konto uzyskałem odpowiedz na wszystkie pytania. Poinformowano mnie też o wszystkich kontach. Fakt faktem wybrałem ich z braku większej konkurencji w naszym mieście. Ogólnie pozytywnie. Powyższa ocena, ciesząca się bardzo pochlebnymi opiniami mieści się w Mońkach przy ul. Wyzwolenia 4a.

NAJSŁABSZE ODDZIAŁY

Alertowicze, wśród swoich opinii uznali, iż oddział, który w najmniejszym stopniu sprostał ich oczekiwaniom zlokalizowany jest w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 10. Użytkownik Prem napisał: Konsultant udzielił porady inwestycyjnej, do której nie miał ani uprawnień, ani kompetencji, czym naraził klienta na straty finansowe. W konsekwencji powyższa placówka otrzymała najniższą z możliwych ocen: -10. Inny z klientów banku, narzekając na procedurę uruchomienia kredytu, podważając jednocześnie kompetencje pracowników, skomentował: Beznadzieja. Zmarnowałem czas (bardzo dużo czasu) i przez ich niekompetencję musiałem wziąć kredyt w innym banku, ale ponieważ miałem już ciśnienie, więc zależało mi na szybkości i w związku z tym warunki mam takie sobie. A wszystko przez tych partaczy. Ogólna ocena banku w konsekwencji ukształtowała się na poziomie: -8.0. Opisywana sytuacja miała miejsce w placówce przy ul. Nowy Świat 35 w Warszawie. Trzecia lokatę zajął oddział przy ul. Jagiellońskiej 87 w Szczecinie z oceną -6. Użytkownik cancer napisał: Najgorszy z banków z jakim miałem do czynienia. Wymagania wobec klienta i owszem, ale wobec siebie nie bardzo… Opieszała obsługa, brak decyzyjności, dokumenty jeżdżące wciąż do centrali… Szkoda czasu i energii…

Wśród Użytkowników naszego portalu możemy dostrzec niezwykle zróżnicowane opinie na temat działalności poszczególnych oddziałów Banku Millennium. Dotyczy to szczególnie bardzo newralgicznego punktu oceny, a mianowicie poziomu zadowolenia klienta z obsługi w formie bezpośredniej. Dużym plusem, stawiającym bank w lepszej pozycji w stosunku do swoich konkurentów jest brak uciążliwych kolejek. Kilku Alertowiczów zwróciło uwagę na ten aspekt. Z opiniami na temat długiego czasu oczekiwania na kontakt z pracownikiem banku spotykamy się bardzo często przy okazji dyskusji, dotyczącej obsługi klientów w placówkach bankowych.

Kolejną zaletą godną uwagi jest miła i sympatyczna atmosfera w oddziałach, która jest również ważnym elementem przy współpracy z instytucjami finansowymi. Użytkowniczka Kama45 napisała wprost na ten temat, iż jest bardzo zadowolona z … klimatyzacji. Może to stanowić cenną wskazówkę w aranżowaniu przestrzeni dla tego typu działalności. Jednakże nie brakuje również niepochlebnych opinii, dotyczących funkcjonowania niektórych oddziałów w Polsce. Użytkownicy zwracają uwagę na kilkumiesięczne postępowanie, wymagane w celu uzyskania finansowania, jednak nie jest to problem wyłącznie tego banku.

Jesteś klientem Banku Millennium? Dodaj opinię o oddziale z którego korzystasz tutaj.

Podziel się swoją opinią na temat Millennium

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły