Alert Finansowy

Infolinia to za mało!

25 listopada 2009 11:15


Zobacz opinie o Millennium w Twoim mieście!

Jako temat do testowania konsultanta wybraliśmy aktualną, świąteczną ofertę banku. Dotyczyła ona loterii dla klientów posiadających karty MasterCard Millenium. Pytanie wyjściowe, które zadaliśmy brzmiało: „co trzeba zrobić, by wziąć udział w świątecznej loterii UŻYWAJ-WYGRYWAJ?”.

Połączenie się z bankiem trwa i trwa. Są długie przestoje między wypowiedziami automatycznego konsultanta, a czasem głucha cisza, która nie prowadzi do połączenia wcale. W rezultacie czego numer trzeba wybrać ponownie – tracąc przy tym trochę cierpliwości i pieniędzy, bo oczywiście za połączenie z „próżnią” też płacimy!

Kiedy już nastąpił kontakt z konsultantem, informacji nadal nie uzyskaliśmy… bo konsultant nie miał pojęcia o warunkach aktualnej oferty świątecznej! Podczas rozmowy z nami zaczął przeglądać stronę www banku, regulamin i na głos (na koszt naszego połączenia!) zaczął szukać informacji o loterii.

Ogólnie rozmowa przebiegła bardzo miło, szkoda, że konsultant wiedział mniej niż my…

Infolinia telefoniczna to stanowczo za mało, jak na bank, który kreuje się na patrzącego w przyszłość, w nowe millenium. Naszym zdaniem jeden rodzaj kontaktu klienta z bankiem i to średnio działający, świadczy raczej o zacofaniu, niż o przyszłościowym spoglądaniu na świat!

Podziel się swoją opinią na temat Millennium Bank.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły