Jeśli chcesz wybrać kartę kredytową w Polbanku, musisz zapoznać się z ich ofertą. Kart do wyboru jest kilka i wszystkie mają interesujące warunki odpowiednie dla naszych dochodów. Którą więc wybrać? To pytanie skierowaliśmy do najlepiej zorientowanych, czyli oczywiście do konsultantów w Polbanku. Jaki był efekt?
Zobacz opinie o Polbanku w Twoim mieście!
– odpowiedź nadchodzi w przeciągu kilkunastu godzin
– niestety nie zawiera odpowiedzi na pytania
– zaprasza tylko do kontaktu telefonicznego
Infolinia
– tylko połączenie telefoniczne, za które musisz zapłacić
– konsultant uprzejmy i cierpliwy (bez problemu powtarzał niektóre rzeczy)
– brak Skypa
Formularz: „Zostaw nam swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą”
– darmowy sposób na kontakt telefoniczny
– konsultant oddzwania w kilka godzin po wysłaniu formularza
– w formularzu należy podać imię, nazwisko, numer telefonu (oraz opcjonalnie miejscowość), trzeba też wybrać temat rozmowy.
– by wysłać formularz, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie twoich danych
Uwaga! Chcąc skontaktować się z Polbankiem, musisz się zastanowić, jaki sposób komunikacji odpowiada ci najbardziej. Przesyłając namiary na siebie przez formularz, musisz liczyć się z tym, że bez względu na przebieg rozmowy, twoje dane będą już w rękach banku. Będą mogli dowolnie z nich korzystać, np. przesyłać ci reklamy. Jeśli wybierzesz e-mail, możesz być rozczarowany odesłaną odpowiedzią. Nam nie udało się uzyskać żadnych informacji, a telefoniczna infolinia będzie cię kosztować, ale ty będziesz „panem czasu i miejsca”.
Niestety musimy zwrócić uwagę, że Polbank ma dość ubogą ofertę kontaktu. Zdecydowanie brakuje Skypa, ale też mile widziane byłyby: czat i forum dyskusyjne. Trzeba przyznać, że w tej kwestii ING nie ma sobie równych.
Podziel się swoją opinią na temat Polbanku.
AlertFinansowy.pl