Alert Finansowy

Bank Pocztowy: szorstka przyjaźń

16 listopada 2009 07:00

Masz pytania do Banku Pocztowego? Zastanawiasz się np. nad warunkami Nowego Konta Oszczędnościowego? Próbujesz rozszyfrować ofertę: kiedy otrzymasz 5%, a kiedy 9 procent od swoich oszczędności? Do rozwiązywania wszelkich problemów i wątpliwości klientów są doradcy. Jak się spisali tym razem?

Zobacz opinie o Bank Pocztowy w Twoim mieście!

Skupiliśmy się na Nowym Koncie Oszczędnościowym. Chcieliśmy dowiedzieć się, w jakiej sytuacji możemy zarobić aż 9 procent od naszych oszczędności.

E-mail:
– pod hasłem „e-mail” kryje się… formularz.
– właściwy adres e-mail jest trudny do znalezienia (w prawym, górnym rogu) – jakby nie miał służyć do korespondencji
– na odpowiedź czekaliśmy kilka godzin, ale nie była ona satysfakcjonująca. Treść zawierała jedynie zaproszenie do kontaktu z telefoniczną infolinią.

Formularz:
– należy podać dane: imię, nazwisko, numer telefonu i wybrać najbliższą placówkę (tylko właściwie po co?). Opcjonalnie możesz wpisać także adres e-mail. Trzeba także obowiązkowo zaznaczyć kilka pól dotyczących tematu sprawy.
– na szczęście nie musisz zaznaczać klauzul o rozpowszechnianiu twoich danych


Czat:

– niestety nam nie udało się z niego skorzystać. Na drodze stanęły przyczyny techniczne – dostaliśmy informację, że „Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Czat.pocztowy.pl używa nieprawidłowego certyfikatu połączenia (…)”. Prób połączenia się zrobiliśmy kilka – wszystkie nieskuteczne.

Infolinia telefoniczna:
– oczywiście, jak to z telefoniczną infolinią bywa, udało połączyć się z konsultantką, czyli telefon działa!
– konsultantka udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania, ale nie była przy tym za bardzo miła. Rozmowa była dość sztywna. Pani sprawiała wrażenie jakby robiła łaskę rozmawiając z nami.

Infolinia Skype:
– połączenie także można uzyskać – więc działa, hurra!
– umożliwia bezpłatne połączenie się z konsultantem.

Bank Pocztowy teoretycznie umożliwia mam kontakt z doradcą za pomocą: infolinii telefonicznej i Skype, czatu, formularza i e-maila. W praktyce wygląda to trochę inaczej… Najszybciej informacji udzieli ci doradca na infolinii, ale na wszelki wypadek nastaw się na szorstką rozmowę.

Podziel się swoją opinią na temat Banku Pocztowego.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły