Alert Finansowy

Bez LUX-usów

07 grudnia 2009 09:44

„Spędziłam w Centrum Medycznym LUX MED 3,5 godziny w kolejce z dwójką chorych dzieci (w tym jedno ma poniżej roku)!!! To, co tam się działo, przeszło ludzkie pojęcie! Ludzie byli traktowani jak bydło. Kolejka długa, temperatura w pomieszczeniu ok. 40 stopni – warunki jak w stajni! Nerwy zaczęły wszystkim puszczać. Dramat sięgnął zenitu, gdy jakieś dziecko zaczęło na korytarzu wymiotować! Przestrzegam wszystkich przed ostrym dyżurem dziecięcym w LUX MED przy ul. Racławickiej w Warszawie!” – napisała mama dwójki dzieci.


Zobacz opinie o bankach w Twoim mieście!

Ustaliliśmy, że opisana sytuacja miała miejsce w połowie listopada, czyli w okresie, kiedy jest znacznie zwiększone ryzyko zachorowań m. in. na grypę. W opisywanym przypadku, mama zdecydowała się pójść z dziećmi na ostry dyżur, ponieważ podczas robienia rezerwacji powiedziano jej, że musi czekać aż 4 dni na zwykłą wizytę u pediatry!

W sumie dochodzi do pewnego rodzaju absurdu, bo okazuje się, że lepiej wybrać publiczną przychodnię, niż płacić abonament prywatnej firmie medycznej, gdyż w publicznej przychodni, są realne szanse, że dziecko zostanie zbadane przez lekarza tego samego dnia!

LUX MED jako prywatna firma medyczna powinna zadbać o swoich pacjentów! Sytuacja, przedstawiona przez internautkę, panująca na ostrym dyżurze nie powinna mieć miejsca nigdzie, a już na pewno nie w prywatnej klinice, gdzie pakiety medyczne kosztują kilka tysięcy złotych rocznie. Klient płaci i wymaga! Niestety realia są takie, że klient tylko płaci… Bo wymagania chociaż ma duże, nie są w pełni realizowane przez placówkę medyczną.

Jak nam powiedział nieoficjalnie jeden z pracowników, podobno lekarze sami apelują do dyrekcji o zwiększenie liczby pediatrów na ostrym dyżurze! Niestety, zmian nie widać, a chorzy pacjenci czekają w długich kolejkach.

Na swojej stronie internetowej LUX MED chwali się, że ma wysoką jakość obsługi potwierdzoną certyfikatem: „LUX MED wdrożył i utrzymuje System Zarządzania Jakością oraz standardy świadczenia usług medycznych na najwyższym poziomie. Wysoka jakość naszych usług została potwierdzona przyznaniem nam certyfikatu ISO 9001:2000. Certyfikowany System obejmuje udzielanie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych w zakresie wszystkich oferowanych przez LUX MED usług – diagnostyki, leczenia i rehabilitacji w każdym z Centrów Medycznych LUX MED w Polsce”.

Zapytaliśmy dyrektora placówki, czy w okresie zwiększonej zachorowalności, szczególnie na grypę, zatrudnia więcej lekarzy, aby klienci mogli być obsługiwani na wysokim poziomie, którym chwali się LUX MED. Niestety, wciąż czekamy na odpowiedź.

Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych!

Alertfinansowy.pl

 

Podobne artykuły