Alert Finansowy

BGŻ po naszej interwencji przeprosił klienta

10 lutego 2010 12:39
Znów mamy się czym pochwalić. Jeden z naszych Alertowiczów wysłał do nas swoją sprawę i poprosił o interwencję. Zrobiliśmy to i efekt był natychmiastowy. Bank szybko załatwił sprawę, przyznał się do winy i za naszym pośrednictwem przeprosił klienta za zaistniałe trudności. Tak trzymać! Oby inne banki również były tak chętne do współpracy, szczególnie, że przecież chodzi o dobro ich własnych klientów.

Zobacz opinie o BGŻ w Twoim mieście!


Problem z nadpłacona kartą kredytową

Na początku lutego dostaliśmy alert od naszego czytelnika z okolic Tarnowskich Gór. Napisał do nas o swoim problemie z odzyskaniem pieniędzy z nadpłacone, a następnie zlikwidowanej karty kredytowej. Przeczytajcie sami: „Mam problem z bankiem BGŻ o. Tarnowskie Góry. Posiadałem u nich kartę kredytową Visa, w listopadzie spłaciłem całe zadłużenie karty wraz z należnymi odsetkami, z początkiem grudnia wypowiedziałem umowę karty, na karcie wystąpiła nadpłata 300 zł. Zgodnie z regulaminem karty okres wypowiedzenia wynosi 30 dni od doręczenia go do banku, wszelkie środki z nadpłaty na koncie kredytowym nie są oprocentowane. Zgodnie z regulaminem moja umowa wygasła w pierwszych dniach stycznia, jednak Bank odmawia mi wypłaty środków – nadpłaty. Odmawia też podania daty wypłaty. Jedyna informacja jaką uzyskałem to, że środki te nadal nie są oprocentowane. Moje pytanie czy Bank może tak postępować? Czy od tych środków powinny być wypłacone odsetki?

Odpowiedź banku
Skontaktowaliśmy w tej sprawie z BGŻ. Okazało się, że sprawa została załatwiona jeszcze tego samego dnia gdy doszedł do nas alert. Agnieszka Mędrzecka, starszy specjalista Departamentu PR i Komunikacji Wewnętrznej BGŻ przyznała, że wina leży po stronie banku i za naszym pośrednictwem przeprosiła klienta za utrudnienia: – Na skutek błędu po stronie Banku BGŻ, wypowiedzenie umowy o kartę kredytową VISA nie zostało wprowadzone do systemu transakcyjnego. W związku z tym dyspozycja Klienta nie dotarła do Centrali Banku BGŻ, gdzie tego typu sprawy są załatwiane. Dlatego też zwrot środków nastąpił dopiero na podstawie reklamacji klienta. Przepraszamy klienta za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, by do podobnych zdarzeń już nie dochodziło – dodaje na koniec pani Agnieszka.

AlertFinansowy.pl na Facebooku – wejdź na nasz profil, zostań fanem. Komentuj, dyskutuj, radź!


Nie nadpłacaj karty

Świetnie! O to właśnie chodzi. Tymczasem powinniście pamiętać, że nadpłata karty kredytowej (czyli przelanie większej kwoty niż wykorzystany limit) w większości przypadków nie wiąże się z żadnymi korzyściami. Zazwyczaj nie spowoduje to zwiększenia przyznanego limitu, dodatkowo kwota ta zamrożona jest do następnego okresu rozliczeniowego gdzie w pierwszej kolejności zostanie wykorzystana do uregulowania ewentualnego zadłużenia.

Korzystasz z karty kredytowej BGŻ? Podziel się swoją opinią na temat BGŻ!

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły