Alert Finansowy

Kredyt w Santander Consumer Bank

27 lipca
09:05 2010

Z przykrością muszę stwierdzić, że Santander Consumer Bank zajmujący się m.in. sprzedażą kredytów samochodowych zachowuje się niestosownie w stosunku do klienta po zawarciu umowy. Podstawą mojej opinii jest fakt iż umowa zawierająca 3 strony formatu A4 jest napisana czcionką tak małą, że dobrze by było mieć lupę przy zawieraniu umowy (rozmiar czcionki to prawdopodobnie 6).

Zobacz opinie o bankach w Twoim mieście!

Telefoniczna obsługa nie jednokrotnie utrudniała mi realizację przedwczesnego spłacenia tego brzemiennego kredytu. Twierdząc, że potwierdzenie wysłanego przeze mnie e-maila nie jest dla nich dowodem, że e-mail wysłany liczy się jako doręczony nie w dniu doręczenia a w dniu zaksięgowania w Ich bazie danych które następowało z wielką opieszałością co sprawiało, że moje odsetki ciągle narastały, przez co byłem zgodnie z prawem ograbiany z pieniędzy w biały dzień, pasywne podejście do klienta który chce zakończyć współprace z bankiem jest chyba na porządku dziennym.

Uważam za celowe i z premedytacją robienie opóźnienia w księgowaniu celem wyłudzenia maksymalnej zwłoki w księgowaniu, co za tym idą oczywiście pieniądze. Niejednokrotna odmowa przełączenia mnie do konkretnego przedstawiciela sprawiała, że niejednokrotnie pięć razy dziennie musiałem tłumaczyć swoją sytuację i byłem proszony do ponownego skontaktowania się z przedstawicielem gdzie zamykało się błędne koło, bo kontakt z przedstawicielem jest losowy i nie mam możliwości się połączyć z wybranym przedstawicielem, przedstawiciele nie mają też możliwości przełączenia mnie do konkretnego przedstawiciela na moją prośbę, więc jedynym logicznym wyjściem jest próbować dzwonić i czekać aż losowo trafie na przedstawiciela z którym rozmawiałem wcześniej, co jest dla mnie kolejnym wielkim paradoksem. Raz zdarzyło mi się też, że przedstawiciel banku odmówił mi pisemnego potwierdzenia słownych zapewnień, a w następstwie odmówił ponownego przedstawienia się gdy powiedziałem, że będę chciał to zgłosić przełożonemu. Moim zdaniem jest to zachowanie nie przystające przedstawicielowi a już tym bardziej całemu bankowi.
Dużo zdrowia kosztowało mnie też uzyskanie odszkodowania które zablokował bank z racji zaległości w spłacie oraz nie okazania polisy AC, o której mowa była już wyżej. Z własnej obserwacji wyciągam takie wnioski, że granie na zwłokę i opieszałość banku ma na celu przetrzymanie pieniędzy, blokowanie wypłat, dzięki czemu moje pieniądze dalej są zamrożone, oraz opieszałe załatwianie jakichkolwiek próśb z mojej strony dotyczących kredytu z jednoczesnym, skrupulatnym naliczaniem odsetek. Można by tutaj się rozpisywać ale nie w tym rzecz, chciałem powiedzieć, że w moim mniemaniu padłem ofiarą przedstawicieli, którzy nie przedstawiają w jasny sposób jak wygląda spłata kredytu, że oprocentowanie jest tak gigantyczne a i umowa moim zdaniem celowo jest napisana takim małym druczkiem. Mam nadzieję, że pomogę niektórym przyszłym kredytobiorcą przy zaciąganiu kredytu, uniknąć bycia klientem Santander Consumer Bank, poprzez mocne nagłośnienie sposobu działania i naciągania klientów na gigantyczne kredyty w stopie procentowej. Przedstawię moją nie przyjemną sytuacji z Santander Consumer Bank, na forum publicznym w maksymalnej ilości środków medialnych zgodnie z normami prawnymi.

Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły