W nocy trwały prace nad wdrożeniem nowego systemu transakcyjnego mBanku. Co to oznacza dla klientów? Zmiany nie są rewolucyjne, ale bankowcy już zapowiadają kolejne – m.in. wprowadzenie usługi BILIX, dzięki której wygodniej opłaca się faktury i rachunki. Jakie udogodnienia wprowadził mBank?
Powiadomienia smsowe
Jedną z zasadniczych zmian wdrożonych przez mBank jest system powiadomień smsowych. Oprócz podstawowych zawiadomień o wysłaniu bądź otrzymaniu przelewu klienci będą mogli skorzystać z szeregu innych możliwości:
- Powiadomienia do rachunków: dwie możliwości – wysyła SMS-a, gdy saldo jest niższe, niż określona wartość i możliwość wysłania stanu salda na koniec miesiąca.
- Powiadomienia do kart: informacje o konieczności spłaty karty na określoną liczbę dni przed terminem.
- Powiadomienia do lokat: nowa sekcja, w której znajdziemy, np. powiadomienie o tym, że zakończyła się lokata.
- Powiadomienia SFI/eMAKLER: wygaśnięcie abonamentu na notowania ciągłe, pojawienie się nowej oferty publicznej w systemie transakcyjnym, potwierdzenie zlecenia zakupu, potwierdzenie zlecenia konwersji, potwierdzenie zlecenia sprzedaży.
- Powiadomienia o spłacie kredytów: z możliwością konfigurowania czasu, na ile dni przed spłatą przypomnieć o tym fakcie.
Co dalej?
Póki co, mBank wykonał mały krok w kierunku poprawy funkcjonalności swojego systemu. Przypominamy, że w listopadzie bank wprowadził możliwość importu odbiorców i zleceń stałych przy przenoszeniu konta z innej placówki. Zapowiadane są dalsze sukcesywne zmiany, które mają nastąpić w bliżej nieokreślonym czasie. Wiadomo, że jeszcze w maju powinna się pojawić np. możliwość wydruku potwierdzenia otwarcia lokaty oraz wygodna usługa BILIX, która ułatwia zarządzanie i opłacanie faktur oraz rachunków. Miejmy nadzieję, że cały proces przebiegnie sprawnie albo przynajmniej sprawniej niż dotychczasowe zmiany.
Dzisiejszy poranek powitał wielu klientów komunikatem:
“Błąd systemu Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej.. .”
Z naszych informacji wynika, że awaria trwa nadal (10 maja godz. 13:00) i wielu klientów ma problemy z zalogowaniem się na swoje konto.
Ty też nie możesz zalogować się na swoje konto w mBanku? Narazony jesteś przez to na straty?
Podziel się swoją opinią na temat mBanku.
AlertFinansowy.pl