Alert Finansowy

Pogoda dla bogaczy

15 stycznia 2010 14:51

Noble Concierge* jest specjalną spółką powiązaną z Noble Bankiem świadczącą darmowe usługi tylko dla najzamożniejszych – od załatwiania spraw bieżących aż po najbardziej ekstrawaganckie zachcianki. „Jesteśmy ekspertami w spełnianiu marzeń. Przy nas złota rybka to dyletant.” Kto może sobie pozwolić na taki luksus?

Tylko dla wybrańców?
Noble Bank to instytucja wyspecjalizowana w obszarze bankowości prywatnej, obsługująca tylko klientów z grubymi portfelami. Nisza usług luksusowych w Polsce jest bardzo chłonna, a Noble Concierge umiejętnie wykorzystuje ten potencjał, oferując najwyższy standard usług, a przy tym nie wymaga od klientów praktycznie żadnego zaangażowania. Na zaproszenie w formie karty-klucza mogą liczyć tylko grube ryby, rekiny biznesu oraz VIP-owskie elity.

Lampa Alladyna
Dyspozycyjność przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jeden telefon do konsultanta wystarczy. Bilet na mecz tenisowy w trakcie Wimbledonu? Zakup konia na aukcji? Podróż dookoła świata? Wynajem prywatnego samolotu? Nie ma problemu! Życzenie wypowiedziane. Teraz wystarczy czekać, aż dobry dżinn je spełni.

Jak to wygląda w praktyce? W tym celu AlertFinansowy.pl przeprowadził wywiad z Wojciechem Grzywaczem z zespołu Concierge:

Kto może zostać klientem waszej spółki? Ilu klientów obsługuje Państwa spółka?
Obsługujemy obecnie 1500 klientów. Wśród tej grupy są klienci Noble Bank. Ofertę Concierge otrzymują klienci spełniający kombinację warunków finansowych i prestiżowych. Obsługujemy też coraz więcej klientów nie związanych z Noble Bank, oferując kartę Concierge jako produkt rynkowy dla osób indywidualnych i firm.

Ile zleceń tygodniowo realizuje Noble Concierge?
Grupa naszych konsultantów realizuje tygodniowo kilkaset próśb naszych klientów. Zakres usług jest nieograniczony, więc sprostanie wszystkim życzeniom jest możliwe dzięki najwyższej jakości autorskiego serwisu wspartego współpracą z naszymi partnerami. Szybkość działania i perfekcyjne wykonanie mają kluczowe znaczenie.

Jakie są najbardziej nietypowe wyzwania z jakimi przyszło wam się zmierzyć?
Realizowaliśmy wiele niekonwencjonalnych próśb. Wrażenie robią te duże, skomplikowane zlecenia, ale nasi klienci najbardziej doceniają realizację małych próśb dnia codziennego. Czasem te najtrudniejsze wydają się nieciekawe np. organizacja biletów na Grand Prix Formuły 1 w Hiszpanii 3 dni przed wyścigiem. Nietypową prośbą była na pewno organizacja uczestnictwa naszego klienta, amatora, w Maratonie Londyńskim, na długo po zakończeniu zapisów. Dostarczenie w ciągu 12 h dwóch butelek Żubrówki do hotelu Marriott w Kalifornii też nie było typowym wyczynem…

*Concierge – pojęcie z języka francuskiego oznaczające dozorcę, odźwiernego. W luksusowych hotelach funkcja „konsjerża” polega na dbaniu o gości i spełnianiu ich życzeń.

Jakimi oszczędnościami trzeba dysponować, żeby dostać zaproszenie od Noble Concierge?

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły