AlertFinansowy.pl skupia się nie tylko na piętnowaniu nieprawidłowości w instytucjach finansowych, ale także pomaga im i udziela cennych wskazówek. Tak właśnie było z bankiem HSBC, na stronie którego odkryliśmy straszna gafę, która w oczach ekspertów kompromitowała ten bank. Po naszej interwencji błąd został usunięty.
Nawet taki międzynarodowy gigant jak HSBC nie jest w stanie ustrzec się od błędów. W piątek zauważyliśmy na stronie banku, w dziale pytań i odpowiedzi, ten oto wpis:
Wynika z niego, że bank rezygnuje z obsługi połączeń wychodzących z większości komputerów podłączonych do Internetu. Zapytaliśmy się naszego informatyka co sądzi o tym zapisie. Jego odpowiedź nie pozostawiła złudzeń: – Stwierdzenie, że nieobsługiwane są komputery podłączone do sieci LAN oznacza, że duży odsetek polskich internautów nie ma możliwości korzystania z usług bankowości internetowej HSBC. W 66 proc. polscy internauci korzystają z szerokopasmowego dostępu do Internetu, który to jest obsługiwany przez sieci wewnętrzne lub Wi-Fi czyli właśnie sieci w stylu LAN – powiedział nam wyraźnie zaskoczony informatyk.
Zawiadomiliśmy bank w tej sprawie. Okazało się, że to zwykła pomyłka. Choć może raczej niezwykła i mocno kompromitująca bank i tego, kto przygotowywał teksty na stronę banku. Z drugiej strony bank może pocieszyć się tym, że ta z jego podstron musi doprawdy być rzadko odwiedzana, skoro przez tyle czasu nikt inny, oprócz szyderczego i wyczulonego oka redakcji Alertu Finansowego, nie zauważył błędu.
Wczoraj tekst na stronie został skorygowany i dziś strona wygląda tak:
as
Co sądzisz o błędzie HSBC? Czy światowy gigant może pozwolić sobie na takie kompromitujące błędy na stronie?
Możesz też podzielić się swoją opinią na temat instytucji finansowych.
AlertFinansowy.pl
There are no comments at the moment, do you want to add one?
Napisz komentarz