Alert Finansowy

Ciekawa historia klientki Banku Millennium

10 listopada
12:50 2010

Masz debet na karcie kredytowej i pieniądze, żeby go spłacić? To jeszcze nie wszystko. Alertowiczka Marta przesłała nam wiadomość, w której opisuje przeszkody związane ze spłatą karty kredytowej Banku Millennium.

Zobacz opinie o Millennium w Twoim mieście!

Zaczęło się od historii z moją kartą kredytową, którą na bieżąco spłacałam. Pewnego dnia dostałam pismo z banku Millennium, że w ciągu 7 dni mam spłacić całość zadłużenia. Nikt w banku nie potrafił wyjaśnić z jakiej przyczyny otrzymałam pismo, skoro regularnie spłacałam raty.
Po jakimś czasie okazało się, że to Bank wypowiedział mi umowę o kartę kredytową (nie informując mnie), ponieważ nie aktywowałam nowej karty (poprzednią zgubiłam i zastrzegłam).

Pracownik Banku poinformował mnie, jaką kwotę mam wpłacić, aby spłacić całość zadłużenia i taką kwotę tego samego dnia wpłaciłam.
Kilka dni później wybrałam się do Banku Millennium na Świętokrzyskiej, żeby zamknąć konto (koniec sierpnia). Odbyło się to bez problemu. Na pytanie czy jest jakaś zaległość, Pani przy kasie poinformowała mnie, że nic nie widzi i że wszystko jest OK. Następnie wystawiła dyspozycje zamknięcia konta. 3 tygodnie później otrzymałam pismo z Banku Millenium, że zalegam im 49,50 PLN…

Tydzień po otrzymaniu pisma tj. na początku października wpłaciłam pieniądze w placówce banku. Poprosiłam o wystawienie zaświadczenia, że nie mam zaległości na karcie oraz koncie. W odpowiedzi usłyszałam, iż muszę zapłacić 50 PLN i czekać na nie 2 tygodnie… Jako, że cenię sobie święty spokój, zapłaciłam i tę kwotę, żeby wreszcie sprawę zakończyć. Ale czy taka procedura jest w każdym banku? Nie wiem dalej, czy to kwestia niedoczytania warunków umowy, czy dziwna praktyka Banku Millennium?

W zeszłym tygodniu otrzymałam kolejne pismo z banku z informacją że mam wpłacić 49,50 PLN… więc co teraz?”

W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy natychmiast dokonać zastrzeżenia karty. W przypadku Banku Millenium można to zrobić telefonicznie pod numerem telefonu 22 598 41 14 lub w każdej placówce Banku Millenium. Procedura zastrzegania nie jest równoznaczna z zamknięciem karty. Po otrzymaniu nowej karty debetowej powinniśmy ją aktywować zgodnie z podanymi przez bank procedurami. Po wykonaniu wszystkich tych czynności bank nie powinien od nas żądać żadnych dodatkowych opłat. Zamknięcie konta nie jest jednoznaczne z rezygnacją z karty kredytowej.

Poprosiliśmy o wyjaśnienie przedstawiciela Banku Millennium.

Na naszym portalu możesz również podzielić się opinią na temat Banku Millennium.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły