Alert Finansowy

Cykl: Alertowicze oceniają instytucje finansowe! Bank Zachodni WBK

19 października 2010 09:03

Bank Zachodni WBK to znana i rozpoznawalna instytucja finansowa w Polsce. Bank powstał w 2001 roku i w ciągu 9 lat działalności stał się trzecią, co do wielkości siłą na polskim rynku bankowym. W roku 2009 liczba placówek banku przekroczyła 500 oddziałów.

Ostatnimi czasy media branżowe dużo uwagi poświęcały zmianom własnościowym w BZ WBK połączonym z bardzo intensywną kampanią sprzedaży kont osobistych. W dwóch pierwszych kwartałach 2010 roku bank przyciągnął ponad 100000 nowych klientów i z liczbą 1734000 otwartych rachunków osobistych zajmuje 4 miejsce w rankingu ilości otwartych ROR-ów.

RANKING

NAJLEPSZE ODDZIAŁY

Bazując na naszej Księdze opinii najwyższą ocenę 9,8 otrzymał oddział w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 3. Ocena jest bardzo wysoka, choć nasz Alertowicz zgłasza problem, który pojawia się w innych komentarzach a mianowicie kolejki w oddziałach. A.K. Hari napisał: Bardzo profesjonalna obsługa, miła atmosfera i zawsze starają się rozładować atmosferę, kiedy pojawia się więcej klientów. Kolejne miejsca zajmują odpowiednio oddział w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pionierów 8 z notą 9,2 (również w tym przypadku użytkownik SethBahl skarży się na kolejki: Pomieszczenie główne nie za duże, ale przyjemnie urządzone. Sympatyczna obsługa. Ruch zwykle schodzi szybko, acz zdarzają się koszmarne kolejki.). Trzecie miejsce zajmuje oddział w Katowicach przy Al. Korfantego 5 z oceną 7,6 i opinią Adriana: Szybka i miła obsługa, przejrzyście wyjaśnione wszystkie zasady, gorąco polecam.

NAJSŁABSZE ODDZIAŁY

Najniższą ocenę otrzymały trzy warszawskie oddziały przy ulicach: Krakowskie Przedmieście 56, Jasnej 12 oraz Marszałkowskiej 142. Oceny oddziałów to odpowiednio -2,4 (Krakowskie Przedmieście) -2,2 (ul. Jasna) oraz 0,7 (ul. Marszałkowska). Nasi użytkownicy zwracali głównie uwagę na niski poziom kompetencji oraz obsługi przez pracowników. Krystek, który odwiedził oddział na ul. Marszałkowskiej 142 w Warszawie napisał: Jestem bardzo niezadowolony z obsługi w tej placówce. Pani, która mnie obsługiwała działała niesprawnie, nie znała wszystkich procedur. Akurat jak potrzebowałem to skończyły im się funty. Porażka. Pozostałe opinie dotyczą głównie jakości obsługi, gdzie nasi Alertowicze dostrzegają jasne i przejrzyste procedury oraz nie zawsze profesjonalnych pracowników. Jak napisała użytkowniczka Alerttt na temat oddziału przy ul. Jasnsej 12 w Warszawie: Oddział nie jest zły, choć nie jestem zadowolona z obsługi. Pani w trakcie gdy ja składałam wniosek po prostu sobie poszła do koleżanki i zaczęły coś plotkować, a ja stałam i czekałam. Przy następnej wizycie w banku już jej nie było, może ją zwolnili za takie ignoranctwo.

Alertowicze jednak najczęściej zwracają uwagę na długie kolejki w placówkach. Przemek napisał tak w ocenie oddziału w Krakowie Rynek Główny 30: Miła i profesjonalna obsługa. Minusem są kolejki. Poza tym polecam. Podobnie wypowiada się Alertowicz o nazwie Codzienny Klient na temat oddziału przy ul. Bolesława Krzywoustego 314 we Wrocławiu: świetna obsługa….tylko bardzo długie kolejki. Polecam na spotkania z doradcą umawiać się telefonicznie 🙂

W komentarzu pod artykułem: Polbank ściąga kary z rat kredytu użytkownik Poszkodowany napisał: A co do telefonów do klienta. Co może nie mieli numeru telefonu do klienta? Mnie denerwuje to, że bank tak faktycznie chce, aby cześć klientów nie dowiedziała się i zapłaciła kary – zawsze zysk. Kiedyś mieszkając w akademiku bank wysłał mi list czy dwa z informacją, że zalegam z oplata za konto (groszowe sprawy, 17 zł chyba). Poczta się zawieruszyła, bank miał mój numer telefonu, zadzwonić nie raczył – bo po co? Gdy znalazłem list, było już za późno, bank za 17 zł posłał mnie do BIKu. Wynikiem było długie odkręcanie, a i teraz nie wiem czy do końca się udało. Było to konto studenckie w BZ WBK. Wiem, część osób może powiedzieć, ze mam regulamin i nie mam co mówić. Jednak uważam, że pracownik banku powinien zadzwonić z informacja, nawet niechby sobie te 15 zł policzył.

Bank Zachodni WBK posiada bardzo stabilną pozycję na polskim rynku bankowym, oferuje kompleksowe usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. W swojej ofercie posiada wszystkie dostępne na polskim rynku instrumenty od kont osobistych przez wszelkiego rodzaju kredyty po fundusze inwestycyjne.

Jesteś klientem BZ WBK? Dodaj opinię o oddziale z którego korzystasz tutaj.

Podziel się swoją opinią na temat instytucji finansowych

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły