Alert Finansowy

Tylko dwie możliwości

23 listopada
07:00 2009

Jeśli chcemy skontaktować się z bankiem Raiffeisen, nie mamy zbyt wielkiego wyboru. Jest tylko formularz na stronie internetowej oraz numer telefonu na infolinię. Ale może nie ilość się liczy, lecz jakość? Sprawdź, jak wygląda kontakt z doradcami banku.

Zobacz opinie o Raiffeisen w Twoim mieście!

Tym razem pretekstem do kontaktu z bankiem były fundusze inwestycyjne. Pani Milena chciała się przekonać, jakie ma możliwości zainwestowania ok. 300 zł miesięcznie w fundusze krajowe.

Formularz

– pojawia się automatycznie na stronie po wybraniu zakładki KONTAKT. Nie mamy więc innego wyboru, jak tylko formularz wypełnić bądź z niego zrezygnować. Jednak rezygnacja równa się powrotowi na stronę główną banku
– zmusza do podania imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz treści rozmowy
– w nagłówku formularza znajduje się także numer telefonu na infolinię – odpowiedź na pytanie wysłane przez formularz jest w miarę rzeczowa

Infolinia

– „koszt połączenia wg taryfy operatora”
– połączenie z konsultantem następuje po kilkurazowym wybieraniu tematu rozmowy
– doradca był rzeczowy, odpowiedział na wszystkie pytania i dodatkowo poradził, co mogłoby być najlepsze dla nas

Naszym zdaniem Raiffeisen Bank powinien zadbać o stworzenie kilku dodatkowych kanałów komunikacji. Formularz i numer telefonu to zdecydowanie za mało. Zabrakło nam np. adresu e-mail i Skypa. Poza tym, wysyłając zapytania przez formularz na stronie, na nasz adres mailowy, powinno przychodzić automatycznie powiadomienie, że zgłoszenie zostało dostarczone i kiedy może nadejść odpowiedź.

Podziel się swoją opinią na temat Raiffeisen Bank.

AlertFinansowy.pl

Podobne artykuły